„Nigdy nie poznamy całego dobra, jakie może dać zwykły uśmiech.”
MATKA TERASA Z KALKUTY
„Nigdy nie poznamy całego dobra, jakie może dać zwykły uśmiech.”
MATKA TERASA Z KALKUTY
„Nigdy nie poznamy całego dobra, jakie może dać zwykły uśmiech.”
MATKA TERASA Z KALKUTY
„Nigdy nie poznamy całego dobra, jakie może dać zwykły uśmiech.”
MATKA TERASA Z KALKUTY
GRUPY EDUKACYJNE
Rodzaj grupy:
rewalidacyjno-wychowawcza
Opis grupy:
Grupy rewalidacyjno-wychowawcze realizują zajęcia:
Grupa składa się z czterech Wychowanków, nauczyciela oraz pomocy nauczyciela. Każde dziecko realizuje Indywidualny Program Zajęć dostosowany do jego możliwości. Zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze są formą realizacji obowiązku szkolnego dla dzieci i młodzieży z wieloraką, głęboką niepełnosprawnością. Na zajęciach Nasi Wychowankowie pracują w atmosferze bezpieczeństwa. Prowadzący zwracają uwagę na preferencje Wychowanka oraz budują relację opartą na zaufaniu. Równocześnie, pracując nad procesami poznawczymi, dużą wagę odgrywa wdrażanie umiejętności samoobsługowych zgodnych z możliwościami psychofizycznymi Wychowanka. Celem rewalidacji jest, między innymi: stymulacja polisensoryczna, rozwijanie zainteresowania otoczeniem, wdrażanie różnych form komunikacji alternatywnej.
Prezentacja grupy:
Rodzaj grupy:
rewalidacyjno-wychowawcza
Opis grupy:
Grupy rewalidacyjno-wychowawcze realizują zajęcia:
Grupa składa się z czterech Wychowanków, nauczyciela oraz pomocy nauczyciela. Każde dziecko realizuje Indywidualny Program Zajęć dostosowany do jego możliwości. Zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze są formą realizacji obowiązku szkolnego dla dzieci i młodzieży z wieloraką, głęboką niepełnosprawnością. Na zajęciach Nasi Wychowankowie pracują w atmosferze bezpieczeństwa. Prowadzący zwracają uwagę na preferencje Wychowanka oraz budują relację opartą na zaufaniu. Równocześnie, pracując nad procesami poznawczymi, dużą wagę odgrywa wdrażanie umiejętności samoobsługowych zgodnych z możliwościami psychofizycznymi Wychowanka. Celem rewalidacji jest, między innymi: stymulacja polisensoryczna, rozwijanie zainteresowania otoczeniem, wdrażanie różnych form komunikacji alternatywnej.
Prezentacja grupy:
Rodzaj grupy:
rewalidacyjno-wychowawcza
Opis grupy:
Grupy rewalidacyjno-wychowawcze realizują zajęcia:
Grupa składa się z czterech Wychowanków, nauczyciela oraz pomocy nauczyciela. Każde dziecko realizuje Indywidualny Program Zajęć dostosowany do jego możliwości. Zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze są formą realizacji obowiązku szkolnego dla dzieci i młodzieży z wieloraką, głęboką niepełnosprawnością. Na zajęciach Nasi Wychowankowie pracują w atmosferze bezpieczeństwa. Prowadzący zwracają uwagę na preferencje Wychowanka oraz budują relację opartą na zaufaniu. Równocześnie, pracując nad procesami poznawczymi, dużą wagę odgrywa wdrażanie umiejętności samoobsługowych zgodnych z możliwościami psychofizycznymi Wychowanka. Celem rewalidacji jest, między innymi: stymulacja polisensoryczna, rozwijanie zainteresowania otoczeniem, wdrażanie różnych form komunikacji alternatywnej.
Prezentacja grupy:
Rodzaj grupy:
rewalidacyjno-wychowawcza
Opis grupy:
Grupy rewalidacyjno-wychowawcze realizują zajęcia:
Grupa składa się z czterech Wychowanków, nauczyciela oraz pomocy nauczyciela. Każde dziecko realizuje Indywidualny Program Zajęć dostosowany do jego możliwości. Zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze są formą realizacji obowiązku szkolnego dla dzieci i młodzieży z wieloraką, głęboką niepełnosprawnością. Na zajęciach Nasi Wychowankowie pracują w atmosferze bezpieczeństwa. Prowadzący zwracają uwagę na preferencje Wychowanka oraz budują relację opartą na zaufaniu. Równocześnie, pracując nad procesami poznawczymi, dużą wagę odgrywa wdrażanie umiejętności samoobsługowych zgodnych z możliwościami psychofizycznymi Wychowanka. Celem rewalidacji jest, między innymi: stymulacja polisensoryczna, rozwijanie zainteresowania otoczeniem, wdrażanie różnych form komunikacji alternatywnej.
Prezentacja grupy:
Rodzaj grupy:
edukacyjna
Opis grupy:
Nazywamy się „Wędrowcy”, jesteśmy grupą edukacyjną. Na co dzień realizujemy plan nauczania na zajęciach:
Każde dziecko realizuje Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny dostosowany do jego indywidualnych potrzeb i możliwości psychofizycznych. Na zajęciach nasi wychowankowie pracują w atmosferze zabawy, bez rywalizacji i oceniania, bez zwycięzców i przegranych. Intensywnie wspierają swój rozwój w każdym obszarze funkcjonowania. Każde dziecko na co dzień osiąga własne sukcesy, które podnoszą poczucie własnej wartości, wzmacniają wiarę w siebie i poprawiają samoocenę. Celem edukacji jest wszechstronny rozwój każdego dziecka na miarę indywidualnych możliwości oraz przygotowanie do codziennego życia tak, aby było zaradne, umiało sterować własnym zachowaniem, by mogło uczestniczyć w życiu społecznym.
Rodzaj grupy:
rewalidacyjno-wychowawcza
Opis grupy:
Grupy rewalidacyjno-wychowawcze realizują zajęcia:
Grupa składa się z czterech Wychowanków, nauczyciela oraz pomocy nauczyciela. Każde dziecko realizuje Indywidualny Program Zajęć dostosowany do jego możliwości. Zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze są formą realizacji obowiązku szkolnego dla dzieci i młodzieży z wieloraką, głęboką niepełnosprawnością. Na zajęciach Nasi Wychowankowie pracują w atmosferze bezpieczeństwa. Prowadzący zwracają uwagę na preferencje Wychowanka oraz budują relację opartą na zaufaniu. Równocześnie, pracując nad procesami poznawczymi, dużą wagę odgrywa wdrażanie umiejętności samoobsługowych zgodnych z możliwościami psychofizycznymi Wychowanka. Celem rewalidacji jest, między innymi: stymulacja polisensoryczna, rozwijanie zainteresowania otoczeniem, wdrażanie różnych form komunikacji alternatywnej.
Rodzaj grupy:
rewalidacyjno-wychowawcza
Opis grupy:
Grupy rewalidacyjno-wychowawcze realizują zajęcia:
Grupa składa się z czterech Wychowanków, nauczyciela oraz pomocy nauczyciela. Każde dziecko realizuje Indywidualny Program Zajęć dostosowany do jego możliwości. Zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze są formą realizacji obowiązku szkolnego dla dzieci i młodzieży z wieloraką, głęboką niepełnosprawnością. Na zajęciach Nasi Wychowankowie pracują w atmosferze bezpieczeństwa. Prowadzący zwracają uwagę na preferencje Wychowanka oraz budują relację opartą na zaufaniu. Równocześnie, pracując nad procesami poznawczymi, dużą wagę odgrywa wdrażanie umiejętności samoobsługowych zgodnych z możliwościami psychofizycznymi Wychowanka. Celem rewalidacji jest, między innymi: stymulacja polisensoryczna, rozwijanie zainteresowania otoczeniem, wdrażanie różnych form komunikacji alternatywnej.
Nasz Ośrodek rehabilituje, uczy i wychowuje naszych podopiecznych,
aby stworzyć im jak najlepsze warunki rozwoju.
Nasz Ośrodek Rehabilituje, uczy i wychowuje naszych podopiecznych,
aby stworzyć im jak najlepsze warunki rozwoju.
Nasz Ośrodek rehabilituje, uczy i wychowuje naszych podopiecznych,
aby stworzyć im jak najlepsze warunki rozwoju.
Nasz Ośrodek Rehabilituje, uczy i wychowuje naszych podopiecznych,
aby stworzyć im jak najlepsze warunki rozwoju.